Profesionalne usluge i konzalting
Grupacija Gastronomadi već duži niz godina pruža usluge namjenjene profesionalncima – od vlasnika ugostiteljskih objekata i hotela, preko vinara i drugih proizvođača gastronomsko-poljoprivrednih proizvoda, pa do analiza, podrške i razvoja projekata na lokalnim razinama – poput primjerice brendiranja i razvoja destinacija, tržnih marki i proizvoda.
Prednost naše grupacije leži da za svaku vrstu projektne aktivnosti okupljamo tim specijalista unutar posebnih područja djelovanja, te se projekt provodi shodno projektnom zadatku, dinamici provedbe te konačno i ciljevima projekta. Dodatno, naša metodologija je zasnovana na načelima da je naš klijent partner u projektu, i na toj premisi gradimo suradnju jer smatramo da takvim pristupom možemo osigurati kvalitetno provođenje projekata i sljedivost zadataka.
Aktivni konzalting programi
Konzalting za ugostiteljstvo
Konzalting usluge Gastronomada zasnovane su na adaptivnoj metodologiji te ih je moguće primjetiti i na nove investicije, kao i na postojeće objekte.
Ovisno o potrebama investitora možemo pratiti cijeli projekt u segmentu ugostiteljstva odnosno pokriti samo ciljane određene faze odnosno podsegmente projekta.
Dinamičnost i različitost specijalizacija tima na projektu osigurava bržu i kvalitetniju implementaciju pojedinog segmenta, jer se funkcionalnosti mogu realizirati paralelno – što smanjuje troškove.
Verifikacije znanja i edukacija
Za naše korisnike vršimo provjeru znanja postojećih i novih djelatnika ovisno o vrsti radnog mjesta.
Verifikacija se provodi kroz interview, pismenu provjeru znanja, te praktičnu u našem edukacijskom centru ili za veće projekte na lokaciji korisnika.
U segmetima doškolovanja i edukacije, vršimo intenzivne edukacije prilagođene poslovanju i orijentaciji samog objekta, od školovanja konobarskog osoblja, slastičara, pekara i kuhara.
Dodatno, unutar Gastronomadi Akademije, periodično se odvijaju i višednevni programi prema našem curiculumu.
Projekti i područja djelovanja
- brendiranje proizvoda (npr. maslinova ulja Istre, Boškarin, Soparnik, Hrvatske Gastro Ikone),
- razvoj lokalnih destinacija (npr. priprema kuhara i konobara za sezonu),
- postavljanje ugostiteljskih i hotelskih objekata (npr. projektiranje kuharskih pogona, stvaranje meni karata, edukacije kadrova, ..),
- analiza tržišta i potencijala (npr. dubinska analiza gastronomsko-enološke ponude malih i obiteljskih hotela),
- promocija (npr. programi gastrodiplomacije, programi promocije tržnih marki),
- te drugi projeki u gastronomiji.