Što je konzalting u ugostiteljstvu?
Ugostiteljstvo, odnosno restoranski i hotelski poslovi vezani uz hranu i piće, dinamični su i skloni stalnim promjenama – kako zakonskim, tako i kadrovskim, tržišnim, tehnološkim i naposljetku trendovskim.
Opće je poznato da u poslovanju ugostiteljstva postoji cijela lepeza pisanih i nepisanih pravila o kojima i postojeći i budući vlasnici često znaju malo ili nedovoljno, iako se u poslovanju ovog tipa djelatnosti investiraju značajna sredstva i prilikom pokretanja posla i prilikom samog poslovanja.
U razvijenim europskim zemljama stoga postoje konzultantske specijazirane tvrtke i ustanove koje pomažu sadašnjim i budućim vlasnicima kao i upraviteljima ugostiteljskih objekata da svoje objekte i poslovanje što bolje pripreme ili prilagode svemu onome što vrlo osjetljivo tržište od njih i očekuje.
Gastronomadi su jedna od rijetkih grupacija u Hrvatskoj koja nudi cjelovite usluge ovog tipa, pri tome koristeći niz vrhunskih djelatnika i suradnika, kao i svoju dugogodišnju praksu na brojnim poslovima u ovoj djelatnosti.
Ugostiteljski konzalting u praksi
Zamislimo da ste budući vlasnik restorana koji je odlučio izgraditi i urediti moderno restoransko zdanje za stotinjak gostiju, te za to pripremio i sredstva i veliku želju za uspjehom.
Već na prvom koraku suočeni ste s nizom nepoznanica; kako objekt treba izgledati i što sve trebam od opreme za kuhinju i salu restorana, na koji način pronaći i odabrati kadrove, kakve su mi dozvole potrebne i kako ih pribaviti, po kojem principu izraditi normative pa potom meni i vinsku kartu, kako ugovoriti dobavljače, koji kompjutorski program odabrati za rad objekta…?
Nakon mnogih istraživanja i razgovora s poznanicima, prijateljima, rodbinom… te niza savjeta od iskusnih kuhara, konobara ili drugih restoranera… na kraju ćete se naći pred gomilom informacija i nemalim iznosima novca potrebnim za realizaciju stotina raznih detalja i stavaka u pripremi poslovanja.
U pravilu se tada samostalno upuštate u procjene, ocjene i odluke, a tada imate i veliku šansu svoj projekt započeti s previsokim troškovima, nepotrebno nabavljenim aparatima, loše odabranim kadrovima i izgubljenim mjesecima u realizaciji niza detalja…
Konzalting grupacije kao što su Gastronomadi pomažu da do ovakvih situacija ne dolazi modelirajući želje vlasnika, pravila struke, propise, opremanje, kadrove – u najrealnijim mogućim brojkama; to znači s najmanjim mogućim troškovima, obabirom najpotrebnijih aparata, pronalasku i obuci najbolje dostupnih kadrova i na kraju određenoj pripremi budućeg ponosnog vlasnika restorana u detaljima poslovanja za koje su znanje u naravi potrebne godine iskustva.
Kako rade konzultanti?
Kod ugovaranja konzultanata najvažnije je dobro razumijeti razloge i ciljeve angažmana odnosno unaprijed determinirati potrebne poslove za koje se konzultanti angažiraju. saznajte više
Metodologija Gastronomada
U samim počecima nastajanja restorana ili hotela Gastronomadi se uključuju u razvoj projekta surađujući s arhitektima, dizajnerima, projektantima i naravno klijentom – investitorom aktivni smo u pripremi i izradi projekta određenog ugostiteljskog sadržaja. saznajte više