Metodologija Gastronomada
Gastronomadi žele prije svega svakog klijenta imati za partnera. Niti jedan projekt ne počinje s realizacijom prije negoli se precizno utvrde želje i mogućnosti, što znači da klijenta prvo želimo dobro upoznati, razumijeti njegove ideje, probleme, ciljeve…
Na osnovu svih dobijenih informacija i međusobnoj interakciji predlažemo određene aktivnosti koje možemo izvršiti.
Poslovni odnos pak temeljimo na potpunom povjerenju. Tajnost informacija također – neovisno o tome dali se posao na kraju realizira ili ne.
To u praksi znači da ukoliko smatramo da su neki zahtjevi klijenta neodrživi ili procjenjujemo da su oni nerealni ili pak da ne mogu polučiti tražene rezultate, nećemo stupiti u suradnju – svako svoje mišljenje potkrepljujemo stručnim podacima i analizama i ne vodimo se subjektivnim već isključivo objektivnim zaključcima.
Nije rijedak slučaj da suradnju ne možemo ostvariti: klijenti ponekad primjerice žele pronaći glavnog kuhara ili kvalitetno pomoćno osoblje ili izraditi novu meni kartu restorana u roku od nekoliko dana, što je najčešći slučaj kod sezonskih restorana.
Nerijeko, takvi objekti, svoje poslovanje prepuštaju slučaju i počinju s pripremama za turističku jadransku sezonu u primjerice travnju mjesecu… ili pak žele kuhinju opremljenu za visoko zahtjevnu produkciju, ali za to ne žele odvojiti potrebnu investiciju u opremanje ili obuku kadrova …
Tako uokvirene zahtjeve ne želimo niti pokušati realizirati jer su neozbiljan poslovni primjer koji unaprijed implicira potencijalni neuspjeh i to klijentu odmah dajemo do znanja.